COCOCOCOCOCOCO

Goddag! Jag beställde lite grejer från iherb.com, beställde massa balsam för typ 2 veckor sen men då glömde jag köpa mer coconut oil. Så jag letade upp den största burken jag kunde hitta, 1,5 kg för 150kr!! ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA GLAD JUST NU!!! Aldrig sett en sån här storburk med nått asgöttigt till mitt hår förut. 

Har en gammal flat twist-out på håret, ska detangla och göra inpackning osv nu, med MASSA COCONUT ❤

Bild

Oh looki here!!!

 

Bild

Det fick knappt plats på hårhyllan :O Jag e lite rädd att hela välter pga. ikeahylla…

Bild

Köpte 3 stycken eteriska oljor! Luktar SÅ gott

 Bild

Fick även denna härliga plastbonnet från min sponsor lol

Bild

Helt seriööööööst, hur stor är den inte då???!

Kommentera

