Free stuff<3

Hej alla coola katter!

För några dar sen damp det ner en post-avi i brevlådan adresserad till mig. Jag ba hmmmmm….. What did I order? Nutin. Önskade innerligt att jag hade beställt några hårgrejer, men e pank så mest troligt att det inte är till mig. Frågade min kille och han hade beställt nån tråkgrej till sin cykel i mitt namn så jag ba okej då, inget kul. Gick för att hämta ut paketet, tänkte ändå att tänk om det är några hårgrejer? Hade en manisk period förut så beställde en del och jag kanske bara har glömt nåt som hade extra lång leveranstid??? Nä, som sagt, mest troligt inte.

Lämnar fram avin och legget i kassan, killen börjar leta efter mitt paket, först tar han fram nåt långt rörliknande paket och ja ba nehe, inga hårgrejer då. SEN! Vänder han sig om, byter paket och kommer fram med en liten fyrkantig kartong som det står CURLY EMPORIUM på. Lyckan som uppstod i mig då, ni anar ej. Kramar paketet hela vägen hem.

För fleeeera månader sen beställde jag lite produkter från dom. Men en utav produkterna, Anita Grant Organic Sapote Shea Butter hade bytts ut mot Organic Sapote Castor Oil. Jag mejlade dom och nu typ förti månader senare fick jag en skitfin liten glasburk med shea butter, så lyxig. Plus att jag fick lite sampels och blev oproportionerligt glad för så små sampels haha..

bild 5

En förpackning räcker ju till luggen iaf :PppppPPPpppp

bild 2

Mycket lyxig kan jag lova!! (Lyxig=dyr+miniburk)

bild 1

Jag blir alltid glad när dom skriver ut vad produkten INTE innehåller, så skönt.

Kanske tvättar håret idag, har varit i cornwrows under en mössa/sjal hela veckan hehe mvh slappis

Måste komma på hur jag ska ha håret på Sthlm<3Curls med???!!! Det är ju på onsdag!!!!! Jag har funderat lite på att göra nåt sånt här fast med lite extra hår för fyllighet (mina relaxade toppar är ca 2 mm breda när de är flätade) + längd:

bild

Alltså, hon kan ju pull it off, inte säkert att jag kan det. Men vi får se! Imma tell u all bout it

 

Kommentera

